Telefon przez Internet

Autor: Scorpio95 (dereks_at_sprynet.com)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 03:15:13 MET

Szanowni Panstwo.
Oto oryginalny tekst mojego topiku sprzed tygodnia:
Czy ktos wie jak zadzwonic poprzez internet do osoby, ktora nie ma
komputera?
Bylo mnostwo wypowiedzi
nawet klotnie
i porobilo sie nawet kilka off-topics
podczas gdy nie ma dotad jasnej odpowiedzi.
Fakty:
Wiem ze sa gateways w USA i Kanadzie skad mozna dostac sie do lokalnej
sieci telefonicznej majac karte kredytowa i za cene lokalnego polaczenia
telefonicznego,
prosze sprawdzic web sites firm telef. AT&T w USA i BELL w Kanadzie.
Mnie jednak chodzi o takie polaczenie w Polsce, gdyz mieszkam w Kanadzie i
denerwuja mnie rachunki za telefony do Polski rzedu $200 i wiecej.
Problem mam ze znalezieniem takiej bramki i nawet jesli TPsa oferuje cos
takiego
(jak dotad brak odpowiedzi na moje e-maile do nich) to jest jeszcze problem
oplat.
Zauwazylem ze to juz nie problem placic kartami kredytowymi w Polsce, lecz
mimo tego jak oni beda mnie obciazac? Czy za minuty polaczenia, przepraszam
- impulsy czy jak to sie tam u Was nazywa? I moze ktos przysle mi email z
cenami tych impulsow?
Znam rosjanina ktory z USA dzwoni do brata w Kijowie poprzez internet do
jakies web site uniwersytetu a tam jest podawany do lokalnej sieci
telefonicznej i w ten sposob rozmawia z rodzina godzinami.
Dlatego nie chce mi sie wierzyc aby to nie bylo mozliwe w Polsce.

Pytalem rowniez TPsa o dzierzawe lacza w miejskiej sieci w Bydgoszczy ( bo
tam chce dzwonic) i o cene, ale z ta firma jest cos nie tak , bo jak wyzej
pisalem do dzisiaj nie ma zadnej odpowiedzi.

Moze ktos zna inna firme przewidujaca polaczenia do internetu i majaca
mozliwosc wydzierzawienia mi polaczenia w odwrotna strone ( z internetu do
sieci miejscowej telefonii w Bydgoszczy).

Przepraszam za tak dlugi post i dziekuje za zainteresowanie.

Uprzejmie prosze o przesylanie odpowiedzi bezposrednio na moj e-mail

Derek
dereks_at_sprynet.com