Zyxel Elite 2864

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 16 Jan 1998 - 23:21:32 MET

Janusz Wasilewski wrote:

 JW> Ja mam Omni 288s Zyxela i czekam na upgarade od roku, bo rok temu byo ono
 JW> zapowiadane (mialo byc pod koniec I kwartalu ubieglego roku).

Czekają na formalne zatwierdzenie standardu prze ITU.

 JW> Ciekawe ze firma bojkotuje standart 36k - od razu przeskakuje na 56k
 JW> tylko ze go nie dostarcza.

Niestety, ale Omni 288s nie jest w stanie wyrobić więcej niż 28k8 - za słaby
procesor :-( W wersji beta 1.18 (o ile skleroza mnie nie dopadła) było 31k2, ale
w wersji finalnej już nie ma.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl