Re: STB velocity 128

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_geocities.com)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 01:07:40 MET

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla) wrote:

>Dlazcego po instalacji STB pod W95 (stary 95) przy starcie
>Windy ekran jest czarny ? (Monitor ma odchylanie)
>Co moglo byc schrzanione ?
>( ASUS TX97E, 64 MB RAM
> ustawienia plyty zgodne z zaleceniami producenta karty graficznej )
>Na sterownikach SVGA lub VGA calosc chodzi
> (przy karcie S3 albo STB velocity)
właśnie tak miałem z Mystique'm
po zainstalowaniu ekran był czarny
Pomogło flashowanie biosa na nowszy
Nigdzie to wyraźnie nie pisze, ale zdaje się że mój Mystique
potrzebuje PCI bus master
Ze zwykłym S3 chodził poprawnie

Pozdrawiam
-
Robert Lukasz
rlukasz_at_geocities.com rlukasz_at_polbox.com
http://www.geocities.com/TimesSquare/4726