Re: zapisywanie daty do pliku

Autor: Tomek Frydryk (tomekf_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 09:50:04 MET

Mam taki malutki programik o nazwie batday.exe (3KB). Tworzy skrypt day.bat
o zawartosci:
set DAY=17
set MTH=01
set YR=98

Pozniej w skrypcie mozesz napisac:

call batday.exe
call day.bat
echo %day%-%mth%-%yr% >>LOG

Zreszta mozliwosci jest sporo. Swego czasu wykorzystujac ten mechanizm
zrobilem kilka duzych (ok 10KB tekstu) batchy manipulujacych datami.
W ten sam sposob mozna zrobic batcha np. oszukujacego wersje testowe
niektorych programow.

Tomek F.

Grzegorz Redlarski <gred=no=spam_at_kki.net.pl> wrote in article
<34bfb007.50252954_at_news.icm.edu.pl>...