Re: Nie miala baba klopotu.. kupila CDRW

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 19:25:05 MET

Koneko napisał(a) w wiadomości: <34BF92AA.22C19E59_at_polbox.com>...
>Philipsa zreszta nagrywajka... ktora da sie podlaczyc tylko jako slave
>na jednej szelce z twardzielem.
>Na drugiej oczywista nie moze byc nic.
>W zadnej innej kombinacji nie chce ruszyc - albo windoza w ogole nie
>rusza, albo rusza i nie widzi rzeczonej nagrywajki.
>Problem polega na tym ze mam twardzieli wiecej niz sztuk jedna.
>Jezeli ktos sie spotkal z podobnym 'urokiem osobistym' nagrywajem w/w
>firmy lub wie co z tym fantem zrobic prosze o kontakt:
>koneko_at_polbox.com
>--

Ja w instrukcji tej nagrywarki mam podane jak ją podłączyć w różnych
konfigach
z 1,2 HD i z CDROM i CDRW
np. mając 2 HD podpinasz je na master a CDROM na primary slave a CDRW na
secondary slave. CDRW zawsze ma być podpięte jako drugie na drugim IDE
mowa oczywiście o CDRW Atapi a nie SCSI.

### P o z d r o w i e n i a ###
               Leon H.
     leohay_at_pr.onet.pl
        ICQ 3453702