Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:58:33 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<34BC6DEA.CAE4734E_at_rsw.pl>...

> No ale teraz to nauczyciele poczytaja sobie IziPisi i juz beda
> madrzejsi.
> --
>
> Pozdrowionka
>
> Janusz

mnie nie pobijecie.
byłem kiedyś w sklepie u kumpla w częstochowie.
przychodzi facet, rozgląda się, po jakimś czasie pyta (i teraz uwaga):
"czy ma pan kabel do ce dwukropek de dwukropek???"

zajarzyliście. ja brechtałem przez 15 minut.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl