drukarka CitizenABC

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:58:34 MET

jeżeli ktoś z was ma sterowniki do tego "cuda" pod g95 to bede bardzo
wdzieczny za podanie namiarów skad ewentualnie można to ściągnąć.
systemowe sterowniki są kompletnie zwalone. już nie mam do nich sił.
szukałem na stronie citizen-america.com, ale zero sterowników do tego
modelu. wszystko jak nie GSX to PINTIVA.
boli mnie, że drukarka drukuje tylko przy przesuwie w jedną stronę. przy
powrocie nawet nie kwiknie. na sterownikach pod win3.11 dostarczonych z
pudłem wszystko chodziło ok. drukarka hardwarowo jest ustawiona na
drukowanie także przy powrocie. tutaj na pewno jest kwestia nowszych
sterowników.
na emulacjach jest to samo.
z gory dzięki za pomoc.

--