Drukarka HP Deskjet 320 - problem

Autor: Paweł Gałecki (galek_at_free.in.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:52:25 MET

Gdy zadaje jej zadanie do drukowania przepuszcza przez siebie nowołożoną do
niej stronę nie zostawiając na niej ani śładu. Windoza zgłasza coś w stylu
"podczas zapisywania do LPT1 wystąpił błąd drukarki (HP Deskjet 320)" bądź
też że nie ma w niej papieru w chwili gdy kartka jest włożona,
Rozebrałem komputer i upewniłem się że kabelek łączący płytę główną i
wejście drukarki jest prawidłowo podłączony.

Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?

Odpowiedzi proszę na priv-a
galek_at_free.in.com.pl