pytanie do fachowcow

Autor: Tomasz Piekarczyk (plastik_at_radom.net)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:04:43 MET

mam zamiar niedlugo zlozyc nowego kompa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
o odpowiedzi prosze na prive.poniewaz ta lista jest dosc obszerna i miewam
problemy z serwerem:))
wiec numuer jeden:)
jaka karte polecacie ...cena jakas normalna do 1000 zl mniej wiecej
karta powinna miec 8mb i pasowac pod monstera...(nie wierze w te nowe
wynalazki zreszta mosntera juz mam i nei bede go wyrzucal)myslalem o
matroxie millenium ale nmie bardzo sie orientuje w lepszych kartach...komp
ma byc do sieci gier i g95 zadne cady czy inne uzytki ..aha i od razu
pytanie o agp jesli mam karte na agp czy mozna pod nia podpiac akcelerator
3d?tzn czy jakis konfliktowe nei bedzie
drugie pytanie dotyczy proca...czy da sie przetaktowac p2 233 mhz ?jesli tak
to jak i na ile?
i trzecie pytanie o monitor:jaki jest dobry 15" ale z dobrym kineskopem ,nie
zadne wschodnie wymysly cos typu sony itp
bede wdzieczny za odpowiedz ...i prosze je kierowac na priva
plastik_at_radom.net
Tomasz Piekarczyk