Re: Karty kredytowe !!!!

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 20:47:52 MET

In article andrzejp_at_complex.com.pl says...
> Witam !!!
>
> Sorki za pytanie nie dotyczace Pc-ta
> ale koles znalazl karte jw. niemiecka EC wazna jeszcze 2 lata !!!!!
> Ale nie ma do niej kodu PIN !!!!
> Jak mozna wyciagnac z niej forse !!!!!!
>
> A ha jak jest ze sklepami???
> Wiem ze trzeba miec podpis identyczny z tym na karcie ale
> nie wiem czy maja polaczenie bezposrednio z kontem czy tez nie.
> Prosze o odpowiedz osoby znajace temat.
>
> Najlepiej na priva.
>
> Andrzej

Nic z tego jezeli gosc sie zorientowal, ze zgubil, to na 100% zablokowal
karte w banku, to normalna procedura, co najwyzej moga was dupnac za jej
nielegale uzywanie (na kazdej karcie jest napis, ze jest ona wlasnoscia
banku i tam powinna byc zwrocona w wypadku znalezienia)

--
Pozdrawiam...
->Bartosz Walecki