Re: Twarde dyski

Autor: Waldemar Godel (WaldekGo_at_2si.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 11:01:30 MET

Olek napisał(a) w wiadomości: <69ll1c$iq5$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam komputer z twardym dyskiem EIDE Seagate 850MB oraz stary dysk Seagate
>40MB IDE. Chcialbym ten stary dysk podlaczyc do komputera i w zwiazku z tym
>mam pytanie: Czy mozna podlaczyc dysk IDE do kontrolera EIDE oraz czy
>podlaczyc go do zlacza Primary razem z dyskiem 850MB czy do zlacza
>Secondary z CD-ROM-em Samsung 8x.
>
>Olek
>jsiewi_at_polbox.com

Najlepiej Primary --> 850+CD, Secondary --->40
pod warunkiem, ze 850 i CD dzialaja w tym samym trybie Pio
Sprawdzenie: ustawic w BIOS tryby pracy wszystkich kanalow IDE na auto
i popatrzec na tabelke przy starcie.
Wedlug mnie 850 i CD beda pracowaly w PIO3 (Mode 3) i nie ma problemu
ale moze byc inaczej wtedy konfiguracja
primary --->850
secondary ---> 40+CD

--