ustawienie spersonalizowane - pomocy

Autor: Marek Kaminski (marekk_at_it.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 22:50:40 MET

Witam i pozdrawiam!

Zainstalowalem sobie wlasnie na zakupionym niedawno
uzywanym notebooku IE4.0PL i mam pewien problem,
ktory powoli doprowadza mnie do szalu.
Otoz, po w/w instalacji kazdorazowo gdy uruchamiam komputer
pojawia sie okienko "Ustawienia spersonalizowane", ktore
informuje: "Ustawianie ustawien spersonalizowanych dla
Internet Explorer 4.0". Okienka tego nie mozna zamknac, a
ponadto na pasku zadan pojawia sie przycisk "Ustawienia
spersonalizowane", ktorego rowniez nie mozna sie pozbyc.
Szczerze powiedziawszy troche mnie to wkurza i przeszkadza.

Poza tym za kazdym razem, gdy uruchamiam komputer pojawia
sie okno "Win32", ktore informuje, ze program ten jest ustawiony
do pracy w trybie MS DOS i jego uruchomienie spowoduje
zamkniecie wszystkich innych programow. Czy chcesz kontynuowac?
Klikajac "Tak" komputer uruchamia sie w trybie MS DOS,
klikajac "Nie" uruchamia sie Windows.
Jest to rownie wkurzajace, bo za kazdym razem musze klikac
to nieszczesne "Nie".

Sorry, ze tak dlugo, ale po prostu sam nie daje z tym rady
(jak wspomnialem komputer kupilem uzywany i jeszcze nie
do konca wiem co w nim siedzi).

Zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc do wszystkich
bardziej zaawansowanych uzytkownikow (a jest ich wielu:))
Jesli ktokolwiek jest mi w stanie pomoc w ktoryms z tych
2 problemow to prosze o maila na priva, bo rzadko mam
okazje zagladac na newsy.

Z gory dziekuje i raz jeszcze pozdrawiam,
Marek

Marek Kaminski
<marekk_at_it.pl>