s/n w Windzie ...?

Autor: Bartek Poznaniak z Poznania (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 16:55:14 MET

Powiedzcie Wy mi ja w Windzie odwolac sie do np sterownika dysku
O przejmowaniu przerwan to juz nawet nie maze, ale zeby przeczytac
s/n. dysku albo przeczytac sector przez port. Oczywiscie chodzi o
odwieczny problem zabezpieczenia przed kopiowaniem.???
Moze ktos to widzial w jakims PCQ albo czyms?

        Pozdrawiam

--
bartek_at_hoth.amu.edu.pl
"Każde urządzenie dziła lepiej gdy włożysz wtyczkę do