Re: Internet w kablu

Autor: Waldemar Godel (WaldekGo_at_2si.com.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 15:50:07 MET

Mati napisał(a) w wiadomości: <69l5uk$ebg$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Wiem ze ten temat byl juz poruszany na forum tej listy, jednak ostatnio
>dowiedzialem sie, ze ponoc na warszawskim Ursynowie istnieje mozliwosc
>podlaczenia przez AsterCity.
>Czy ktos zna moze szczegoly ?
>
>Pozdrawiam, Mati

Lojalnie ostrzegam, ze ponizsze informacje sa z prasy,
nie z autopsji:
1. Transmisja - szybka, duuuzo szybsza niz modem
2. Abonament - znosny (parenascie, dziesiat zlotych)
3. Najwiekszy bol - modem do cableTV cos ze 20 baniek (rok temu)

--
Pozdrowienia
WaldekGo_at_2si.com.pl