Re: Wirus niszczący monitory

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 10:03:27 MET

: Wirus podobno nie atakuje 9 calowych monitorów monochromatycznych (ale tylko
: bursztynowych). Wszystkie firmy na to teraz przechodzą. Znani producenci
: gier już zapowiedzieli nowe wersje gier zoptymalizowane właśnie pod tym
: kątem (Quake 3 w wersji na VooDoo 2 16 odcieni brunatnego tzn. bursztynowego
: ...). radzę się pospieszyć z kupnem takiego monitora bo strasznie ostatnio
: drożeją ...

: Aha jest też nowy wirus atakuje głośniki (tylko aktywne powyżej 50 watt).

O kurcze ... u mnie kabelek do modemu czasem przerywa ... czy to moze
byc sprawka tego wirusa czy moze jakiejs jego odmiany ???

W Windows pojawia mi sie czasem okienko:
" A teraz zjem twoj kabelek " co to moze byc ???

--
 Slawomir Sidor