Re: Serwer do newsów w Szczecinie

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 21:36:08 MET

No chyba nie bo dopóki korzystałem z TP SA (NIDGYYYY WIĘĘCEEEEEJ) to też
chodziło ale wolniej. Ale teraz (logowanie na manie) to jest demon szybkości

Piotr!!! Próbowałem wysłać to do Ciebie na Priva ale nie chciało pójść. Daj
znać jakie są warunki na szczecin.top.pl (kumpel który załatwił mi konto i
logowanie na manie w tym roku kończy studia i muszę pomyśleć o innym koncie.
Ile płacisz i czy łączysz się prze TP SA czy mają swoje modemy itd ...

Wojciech Głoćko
Instytut nauk Politycznych
Uniwersytet Szczeciński
wille_at_dedal.man.szczecin.pl

Piotr Kowaluk napisał(a) w wiadomości: <01bd204c$add28420$464175c3_at_pedro>...