Re: Caviar czy seagate ?

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 21:55:21 MET

On Tue, 13 Jan 1998, Marcin Fal wrote:

> Jak szybkościowo, oraz jakościowo wyglądają serie:
> 1) Decathlon (mam okazję kupić używaną 850)

 To najszybsze z dyskow Seagate ATA o tej pojemnosci (sporo szybsze od
pozniejszych Medalistow). Niestety nieco zawodne (byc moze ze wzgledu na
pionierskosc).

> 2) Medalist Pro?

 Zalezy ktory model -- jedne szybkie, inne wprost przeciwnie. Podobnie z
niezawodnoscia.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +