Problem z SVGA 86c201

Autor: Lukasz Skital (stefu_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 21:12:09 MET

Witam!
Mam karte SVGA SIS na chpie 86c201 (typ: MS-4407), ale orginalne
sterowniki pod win 3.1 nie chca dzialac!
Gdy ustawie na 256 kolorow lub wiecej na ekranie wyswietlana jest
tyklo czesc grafiki tzn. okienka sa, ale nie ma zadnych ikonek (sa,
ale cale czarne) i bitmap. Gdy jest ustawione 16 kolorow (stanadardowy
VGA.DRV) wszystko dziala OK. Pod dosem tez wydaje sie byc OK. QPV bez
problemu wyswietla obrazki w 64k kolorow.
O co tu moze chodzic? Jak sobie z tym poradzic?

ps.