Re: Dwa CD ROMY

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 22:25:14 MET

>Mam pytanko. Czy ktos moze praktykowal ponizsze ustawienia i jak to dziala?
>IDE 1 - primary master - HDD
> - secondary master - CD ROM - tylko odczyt
>IDE 2 - primary slave - HDD
> - secondary slave - CD ROM zapisywalny
>Ewentualnie prosze o sugestie.

Ja zrobiłbym to inaczej , bo z tego co wiem to CD na jednej
taśmie z HDD to trochę zwalnia:
Proponuje:!:
IDE1 - prim... mast... to HDD
          - secon... mas... to HDD
IDE2 - prim... mast... to CDROM zapisywalny
          - sec... mast... to CDROM odczyt
Co do IDE2 to wolał bym odwrotnie CD<->CDR
ale nie wiem jak to się ma do nagrywarki
chodzi mi o to ze chyba jest lepiej jak CDR jest
na taśmie primary , zawsze to bliżej do kontrolera.

Wal na PRIV-a
Konrad K. ( HADEK )
hadek_at_friko.onet.pl
ICQ : 4080803