Ułatwienia w administrowaniu NetWare

Autor: .grzegorz. (geo_at_kki.net.pl.usun-to)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 18:02:25 MET

Chciałbym polecić Suplement do NetWare.
Pracowałem w dwóch firmach mających sieci
oparte o NetWare i w każdej z nich ten Suplement
pozwalał zaoszczędzić mi i innym sporo nerwów i pracy.
Nawet najtępsze panie z księgowości po 15-to minutowym
szkoleniu potrafiły zalogować się, podłączyć sobie kolejkę
drukarki i odpalić wszystkie programy.
No i bardzo łatwo zapanować nad wszystkimi batchami,
aplikacjami, komendami itd. Przestaje się to wszystko mylić.

Opis i demo jest na stronie:
http://www.adrem.com.pl/products.htm

Grzegorz