Re: Mysze na podczerwien ?

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 17:22:57 MET

>Logitech sprzedaje myszy radiowe (Cordless MouseMan i Pro) pracuja
>na dwie male baterie (AAA) - nie leza w kazdym sklepie bo, podobnie
>jak "kablowe" myszy Logitecha MouseMan Plus sa drogie.

>Oj przeszkadza, przeszkadza np. w grze w Quaka :)

Wcale nie - chyba, ze latasz z myszka po calym pokoju ze strachu przed
potworami:-)))
Jesli chodzi o kabelek, to najbardziej dla mnie upierdliwa sprawa jest
to, ze po pewnym czasie lamia sie w nim przewody. Z tego powodu po
pieciu i 1/2 latach pracy zmarla moja ulubiona myszka Pilot (swiec
Panie nad jej dusza). Nawet kolejna reanimacja lutownica nie pomogla.
Kupilem Pilot Plus. Jesli nawet jakas firma produkuje choc w 1/3 tak
dobre myszy jak Logitech to MouseWare - Program do Win95 dla Logitecha
jest genialny. Skroler dziala w kazdym oknie. Kazdemu klawiszowi mozna
przypisac praktycznie dowolna funkcje - cos wspanialego.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl