Re: Mam problem W moim komputerze mam prosta karte s3 trio, -dziala

Autor: Pawel Szumski (pawels_at_talex.gliwice.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 16:45:13 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Jacek Fiok wrote:
>
> [...]
> właściwie
> Też
>
> Miałem MiroCRYSTAL 12SD (S3Trio32, VLB) i dopóki nie zassałem driverów
> prosto z
> s3, to myślałem, że komputer rozwalę...
>
> --

Te z S3 zawieszaly mi komputer czasami przy wychodzeniu z Windy,
najlepiej u mnie sprawuja sie S3 oryginalne Microsofta + SciTech
Display Doctor w wersji <6.00 (wersja >6.00 zawieszala komputer przy
wchodzeniu do Windy) czyli np. 5.3 . Mozna na tym ustawic 800x600 65k i
78.9Hz lub np. 800x600 256 i 110Hz lub co wazne 1024x768 65k 56Hz bez
przeplotu ! Z driverami od Miro w ogole nie udalo mi sie nic zrobic.
Przy driverach z ftp.s3.com da sie ustawic nawet ciut wieksze
odswiezanie ale wtedy przy przechodzeniu miedzy trybami graf. wiesza mi
sie komp. czasami. Byc moze niektore moje problemy wynikaja z taktowania
VLB na 40MHz, karty na tej magistrali najlepiej czuja sie na 33MHz, a na
50MHz wcale nie chca chodzic. Oprocz tego karta jest b. przyzwoita.
Pawel Szumski