Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 12:35:51 MET

On Tue, 13 Jan 98 04:22:01 +0100, Mariusz Mroczkowski
<Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>Hello Dariusz!
>
>11 Jan 98 23:59, Dariusz K Ladziak -> do All:

>he, he - a prokurator ktory wystawil nakaz to niby swir i nieuk...

Totez prawdopodobnie nakaz bedzie precyzyjny do bolu... dokladnie
czego szukac, u kogo, na jakich nosnikach...

>naiwny czy co ? wiesz co to _wladza_ ?... badz realista. Gliniarz z nakazem to
>tylko zolnierz na polu walki - z nim nie pogadasz.

Jego strata... w koncu szefowie go nie poglaszcza jak odszkodowania
przyjdzie placic - szefow zreszta tez nie poglaszcza... Jak mi przyjda
robic rewizje i ekrany kanalow instalacyjnych beda chcieli w
mieszkaniu zdjac - moge wymagac by robil to fachowiec metodami
gwarantujacymi niewyrzaddzenie szkod. Jesli i tak zrobia po swojemu -
przeciez mam swiadkow (przeszukanie bez umozliwienia obecnosci
swiadkow o kant d... potluc, kazda papuga w pylw sadzie to rozniesie),
odmowili, zniszczyli, niech ich Bozia strzeze jesli nic nie
znalezli... Jestem realista. Wystepuje przeciw Skarbowi Panstwa. Jak
sie upre, to zazadam zwolnienia od wpisu...

>Jak robia rewizje n.p. w warsztacie samochodowym, to myslisz ze oswiadczenia,
>ze ten "BMW" i tamten "Merc" sa z FirmyX spowoduja, ze owe samochody nie beda
>sprawdzone ?

Pod jakim katem? Czego szukaja? Kradzionych wozow? Sprawdzenie numerow
nie jest przeszukaniem, jest identyfikacja rzeczy wlasnie w celu
zakwalifikowania - przeszukiwac czy nie. Dokumentow finansowych firmy?
No to niech zamknietej na kluczyk skrytki w samochodzie klienta nie
otwieraja, bo pozniej paniusia stwierdzi ze zapomniala wyjac
brylantowa kolie oddajac auto do warsztaty - a warsztat zas stwierdzi
ze nie mogl sprawowac pelnej pieczy nad mieniem powierzonym -
odpowiedzialnosc za mienie powierzone niestety przechodzi na
przeszukujacego...
Tak wiec jak szukaja narkotykow i maja podejrzenia ze w samochodach
klientow sa ukrywane to najprawdopodobniej obstawia bude po czym
klientow sciagna - przeszukanie klientowskiego wozu pod nieobecnosc
wlasciciela badz jego reprezentanta ma marna wartosc - zaklad zepchnie
na klienta, klient zwali na zaklad a niebiescy dowody sobie beda mogli
wetknac w wiadome miejsce... I wszystkie te rozwazania odnosza sie tez
do przeszukania zawartosci dyskow!

>ale maja na miejsce gdzie owe przedmioty sie znajduja.

Patrz wyzej... Moga co najwyzej uniemozliwic wladanie spornymi
przedmiotami podmiotowi na ktory wystawiony jest nakaz, ale BEZ
pozbawiania go wplywu na ich zabezpieczenie - siadamy i pilnujemy albo
raczka w raczke odnosimy do depozytu wyznaczonego przez sad... I kazdy
prokurator raczej takie niuanse zna, procedury ma przygotowane, jak
dyskow od klientow mozna sie spodziewac to albo od razu odpusci
wzgledem udokumentowanych depozytow, albo sam podjedzie razem z
niebieskimi i kolejne nakazy na kolanie wypisywal bedzie, a niebiescy
beda ganiac i wlascicieli dowozic - pracy troche wiecej, ale odniesie
skutek, a inaczej, jak napisalem, byle papuga rozniesie wszystko w
proch i pyl, a szefowie glowkami krecic zaczna i cmokac ze marna
skutecznosc cos ostatnio kolega prokurator wykazuje, szkolne bledy
popelnia... bardzo fajna robota - statystyki i sprawozdawczosc,
nieprawdzaz? Marzenie zawodowe kazdego prokuratora?

Darek

Darek