Re: Dwa CD ROMY

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 11:49:32 MET

Jacek Stachowicz napisal(a):
>Nie wiem jak to bedzie wygladac pod win95 ale dos nie przyjmie ci tego z
>prostego powodu programik mscdex dwa cd-rom-y moze tylko obsluzyc w wypadku
>gdy sa to urzadzenia scsi w przeciwnym wypadku wykryje tylko pierwszy
>(sterownik cd-rom)cd rom zaladowany z config.sys.
>Jacek Stachowicz
ROTFL!!! Powiedz to jeszcze mojemu DOSowi... :D Bo mam dwa CDki i
dzialaja. :)

Wystarczy wywolac:
MSCDEX /d:cd1 /d:cd2

przy zalozeniu ze sterowniki w CONFIG.SYS instaluja cd1 i cd2. I juz
masz dwa CDki... :)

Acha - obydwa CD to ATAPI (BTC i Hitachi), podlaczone pod trzeci
kontroler na AWE32. :)

Wist

---
mailto:witek_at_gazeta.pl