Re: Technologie UDMA,UATA,FastATA2,ATA

Autor: Grzegorz Gajewski (gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 01:17:03 MET

Konrad Kaminski ( HADEK ) napisał(a) w wiadomości: <69e4n2$1lu$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Pytanko ???
>Są ruzne technologie i mi sie ostatnio
>troche pomieszało , dokładnie to chodzi
>mi o :
>1. UltraDMA
>2. UltraATA
>
>+ własnie niewiem ktora z tych techn...
> wykorzystuje chip-set TX
>
>Wal na PRIV-a
>Konrad K. ( HADEK )
>hadek_at_friko.onet.pl
>ICQ : 4080803

TX obsługuje UltraDMA, zresztą nie tylko TX bo ja mam płytę
z VX-em i mam UltraDMA.
UltraATA to nowy standard SCSI o transferze 40MB/s
Poza tym jak chcesz w pełni wykorzystać ten rodzaj transferu (z odpowiednim dyskiem) to musisz w Win95 zaktualizować sterowniki twardziela. Czasem dają je do dysku, a czasem są do płyty (czasem ich nie ma :-)
        Hej!