Re: Casio - PC

Autor: Mekeke Mbu (mekeke_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 23:43:58 MET

Wydaje mi się że najlepiej było by zrobić taki kabelek.
Widziałem coś takiego w akcji, mały Jack i zwykła końcówka do RS
ale, jak to wygląda w środku to nie wiem.
No i potrzbujesz program, który zawsze gdzieś można znależć.
Proponuje dorwać gdzieś schemat tego kabla, i zrobić samemu.
Albo porzyczyć od kogoś i dojśc jak go zrobić.

--
                         NA ZRAZIE