Odp: Przegrywanie Track'ow na HDD

Autor: Piotr Witczak (pwit_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 21:32:31 MET

-----Wiadomość orginalna-----
Od: Tomasz Sadkowski <sadek1_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 12 stycznia 1998 23:16
Temat: Przegrywanie Track'ow na HDD

>Poszukuje programu do przegrywania Trackow z Audio-CD na HDD, do robienia
>skladanek.
>Z informacje i ewentualny program bede bardzo wdzieczny.
>Sadek
>sadek1_at_polbox.com

Potrzebne informacje na temat przegrywania, narzędzi, linków do programów
uzyskasz pod adresem http://www.free.polbox.pl/s/sorzech/.
Mnie pomogło dobrałem taki zestaw że pracuje na moim sprzecie ( czyta traki
z cd-eka, nie kazdy program pracuje z konkretnym modelem). Jest pod tym
adresem lista: cd i info jaki program z nim dziala.

Piotrek.