Re: Zip czy dysk?

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 17:14:09 MET

> Obecnie mam dysk 1,8GB, na nim Office, C++Builder i Webtricity. Czy
>powinieniem kupić nowego twardziela czy stacje Zip? Mam dużo programów i
>danych które możnaby na dyskietki Zipa wszadzić, poza tym od razu mam
>urządzenie do backupu.

Musisz zastanowic sie do czego bedzie Ci to potrzebne

ZIP jest swietny do zastosowan przenosnych
instalacje, wdrozenia, backupy
Latwa instalacja w systemie - zewnetrzny
szybka transmisja po rownoleglym

Do zastosowan stacjonarnych jak sie okazuje
okazuje sie lepszy nowy dysk - zwlaszcza, ze stale tanieja
stosunek cena nosnika/do pojemnosci wypada na niekorzysc ZIP'a
a poza tym dochodzi cena napedu

pTad