Pobranie tekstu z programu - jak?

Autor: ToDo (tomekm_at_s3000.krakow.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 11:52:50 MET

"Pobranie tekstu z programu - jak?"

Szanowni Panowie,
mam problem-pytanie:
Jak wyciagnąć dane tekstowe z windowsowego programu? Program, o którym
piszę wyświetla tekst do nieedytowalnego okna i mogę zrobić sobie tylko
PrintScrn lub, o zgrozo, przeklepać ręcznie. Poradzono mi napisane
programu w np. VBasic, który będzie przechwytywał tekst z okna danego
programu i zapisywał w pliku (podobnie jak to się robiło w DOS:
costam.exe > plik).
Wszystko fajnie, ale algorytmu nie wymyślę - może któryś z Panów
dysponuje gotowcem ?

Ewentualne sugestie prosze kierować na adres:
tomekm_at_system3000.com.pl
tomekm_at_s3000.krakow.pl
lub
tomasz_myslowski_at_system3000.com.pl