Re: POMOCY!!!!!!!!!!! Prace zaliczeniowe

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 22:31:11 MET

Rico napisał(a) w wiadomości: <69bo3v$eki_at_h1.uw.edu.pl>...
>Szukam stron internetowych z gotowymi pracami zaliczeniowymi
(studenckie,
>licealne wypracowania, etc.), ale nie mogę ich znaleźć.
>
>Czy ktoś z Was zna takowe? Sesja się zbliża, zaliczenia, a mi nie za
bardzo
>chce się myśleć.....

[...]!
>--
>Rafał

    Dziewczyny i chlopaki!

Pomozcie mu w potrzebie. Ale jak bedziecie cos podsylali, to zapiszcie
sie w kolejce. Moze jak trzeba bedzie odebrac dyplom szkoly lub uczelni,
to tez mu sie nie bedzie chcialo i odda komus? Moze mu sie z dziewczyna
(zona?) nie bedzie chcialo bara-bara i odstapi ja komus? Moze jak wygra
w lotto to nie bedzie mu sie chcialo isc po odbior wygranej?...A wtedy
jedno spojrzenie na liste i od razu wiadomo, kto nastepny.
Tylko co bedzie, jak mu sie nie bedzie chcialo nog umyc? Zamowi mycie po
kabelku? :-)))))

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com