Re: "Easy PC" - new!

Autor: Lukasz Jozwinski - Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 22:05:40 MET

Moj ojciec kupil sobie ta gazetke, twierdzac "ty i tak mi nie chcesz
nic powiedziec o komputerach", wiec sobie rzucielem okiem ...
Numer jeden to wstep typu co to jes dyskietka, klawiatura, monitor
Co rzucilo mi sie w oczy, to ze ta gazeta jest chyba sponsorowana
przez Compaq, bo w reklamie i w gazecie wystepuaj komputery tylko tej
firmy, nie mam nic przeciw Compaq, ale pokazywanie budowy wewnetrznej
(i zewnetrzej - choc to jeszcze ujdzie) na przykladzie Compaqa to
bezsens, przeciez to niestandardowa konstrukcja .. Po obejrzeniu tego
opisu w Easy PC, raczej ojciec bedzie mial problemy z tym zeby
rozpoznac co jest co w moim kompie ...

Jak przejrze to dokladniej to moze cos o tym E.PC powiem wiecej, ale
nie wiem czy mi sie zechce :))

DentarG

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/