Re: Caviar czy seagate ?

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 17:37:42 MET

> Caviar 20 MB?

> Od medalista z ultra DMA na pewno nie! :-)

Czytaj BARANIE dokladnie to co napisalem:

 1. Od kiedy to wystepuja WDC AC 31600H o pojemnosci 20MB?

 2. Co Ci wychodzi w praktyce inaczej. Slucham! Podaj przyklad modelu
dysku Seagate 4500RPM, ktory bylby wolniejszy od WDC AC 31600H.
Zaprezentuj wyniki testow.

 3. Co ma piernik do wiatraka - UDMA nie swiadczy o wydajnosci dysku!
Jestem u licha w stanie pokazac wam kilkanascie dyskow nieUDMA ktore beda
wyraznie szybsze od polowy dyskow UDMA obecnie sprzedawanych na rynku.

zniesmaczony niewiedza i ignorancja oponenta,
karpio