Automatyczne ściąganie z Internetu

Autor: Marcin Przygoda (marcinpr_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 13:18:48 MET

Witam!

Chciałbym skonfigurować komputer tak, aby w nocy np. o godz. 3.00
włączał się, łączył z internetem, sprawdzał i wysyłał pocztę, newsy,
ładował strony WWW, subskrypcje, po czym rozłączał się z TPSA i
wyłączał.
Z włączaniem komputera nie mam problemu, bo płyta jest ATX,
Nie wiem natomiast jak ustawić Forte Agenta 1.5, żeby ten łączył się
do TPSA, robił co trzeba i rozłączał się, jednocześnie czekając aż
skończy robotę Teleport Pro i MiSIEk. Jak zrobić, żeby po ściągnięciu
wszystkiego modem się rozłączał, programy zamykały, i robił się
soft-off? Chciałbym też aby można ustawić ograniczenie czasu
połączenia do np. 15 min po których modem mimo nie skończenia
ściągania sam by się rozłączał. Dobrze by było też, aby operacja ta
nie powtarzała się gdy później sam włącze kompa. Wszystko to ma być
pod Win95 i nie mam zamiaru go zmieniać na jakiegoś Linuxa :-)

Gdyby ktoś umiał mi pomóc lub doradzić jak to zrobić to zapraszam na
priva i/lub pl.comp.os.win95. A może ktoś już tak ma?

Marcin Przygoda

PS. Czy widać dobrze pl litery w nagłówku?