Sieć

Autor: Mekeke Mbu (mekeke_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 03:05:19 MET

Witam !!!
Nie znam się na tym więc, proszę o wyrozumiałośc.
Mam kumpla z którym chciałbym się połączyć, po IPX ale:
Od niego do mnie jakieś 300 m, po prostej około 200 m ( wisi w powietrzu i
boję się o zerwanie kabla )
Mam zwykłą kartę sieciową Compex RL2000 PNP Series Ethernet Adapter ( pełna
nazwa, jak to coś da )
Ponoć można do 100m, ktoś inny mówi 500m spokojnie, ale nie na
Compex, bo tam coś jest nie tak z multipleksjalnością.
Czy opcję kabla można ominąc, jakaś opcja lasera.
Laser ponoć jest, ale nie wiem ile może kosztować.
Jeżeli ktoś zrobił coś takiego, lub wie jak to zrobić to będę wdzięczny
za odpowiedź.

--
                         NA ZRAZIE