tP(RP)sa i co dalej ?

Autor: Zbigniew (friko_at_onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 00:11:25 MET

Czy oni nie chcą zarabiać (może olewają Klientów)bo już mają
po (<>) wszystkiego itd.,a może mają za słaby sprzęt ? Właściwie na czym oni
pracują ?Może w końcu wpuszcza dobrego inwestora z głową na karku no i
wiedzą
o interesach nie tylko dla siebie? To co będzie dalej.Chyba że zmienią
strukturę.
Kiedy to się zacznie bo nie mogę się do .. do tego dodzwonić za .*.>.
Właściwie na jakim sprzęcie to badziewie pracuje?
Jak kogoś uraziłem to przepraszam ale to jest nie uniknione.