Nagrywarka Mitsumi CR-2600TE

Autor: Gafek (gafek_at_supermedia.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 18:08:24 MET

Heja !

Od kilku dni mam zamontowana nagrywarke jak w subj. Wszystko cacy kiedy kopiuje
plytke dla PC.Speed taki jak trzeba i w ogole cacy.Wczoraj wpadl do mnie kumpel
z plytka na PSX'a z wiadomym zamiarem.Niestety po wlozeniu plytki do napedu i
probie jej zmapowania (plik *.raw) transfer danych osiaga predkosc chorego
slimaka .Naped meczy sie kontrolka odczytu nieswieci sie ciagle tylko mruga
nierownomiernie.Cuda.Kumpel skoczyl po druga plytke - TO SAMO !!.Co jest ?
Plytki z PC ida bez zarzutu.Wrzucilem ta sama plytke do zwyklego czytnika CD
,transfer ok ,ale przy ktorejs sciezce komunikat ,ze jakis sciezka nie jest
zapisana zgodnie ze standartem ISO ,czy cos takiego.Czy jest jakas roznica
pomiedzy standartem zapisu dla PSX'a a PC ?? Aha ,plytke wreszcie zmeczylismy
ale wczytywala sie ze 3 godziny.Smiech na sali.... Po zapisie kopia bez
zarzutu.
Co jest grane ???

Andrzej Gorzela
gafek_at_supermedia.pl