Re: Obstrukcja inslugi po polsku do Forte Free Agenta?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 16:55:05 MET

On 11 Jan 1998 10:41:45 +0100, Tomasz.Hołdowański_at_polonez.man.lodz.pl wrote:

>Niestety, we Free te numery nie przechodza: na belki moge sobie klikac do
>usranej smierci, a RE wstawia mi adresy prywatne wlasnie... Jakies inne
>sugestie?

Ach, dopiero teraz zauwazylem, ze piszesz na newsy przez bramke.

Opisany przez Ciebie przypadek ma miejsce, gdy listproc nie wstawia pola
naglowkach listow, ktore dostajesz.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --