Re: PackedCD i Yamaha 400t

Autor: Robert Baran (skyrobin_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 16:45:36 MET

>Mam wersje 1.0i. Rzeczywiscie wymiana ta jest konieczna?
>Robi sie to podobno latwo, ale zastrzezenia jakie spotkalem na stronach
>Yamahy (ze robisz to na wlasne rysyko itp...) troche mnie zjezyly,
>zwlaszcza, ze dopiero co ta nagrywarke kupilem...
> Jurek

Czy jest konieczna, nie wiem.Nie namawiam, ale ja uaktualnilem z 1.0d na
1.0j i nie mam problemow z pocket CD 2.0
Przed aktualizacja nie korzystalem z UDF-u.Wgranie firmwer-u trwa ok. 15s i
jesli nie wylacza pradu to przypuszczam, ze masz 99% szans na sukces (to nie
BIOS do plyty glownej).
Mozesz to zrobic pod Win'95,ale zwroc uwage na ASPI , do ktorego driver-y
powinny byc zainstalowane w DOS-ie.Powodzenia!