Zintegrowany System Informatyczny Wspomagajacy Zarzadzanie Przedsiebiorstwem Produkcyjnym

Autor: Robert Menderak (menderak_at_usa.net)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 16:06:10 MET

Bardzo zależy mi na wszystkich informacjach dotyczących wdrażania ZSI
Chodzi przede wszystkim o systemy MRP, ale inne też mile widziane
Chcialbym poznac opinie obecnych uzytkownikow nie tylko o samym systemie,
lecz takze o wdrazajacym go integratorze.
Rowniez opinie o poszczegolnych integratorach systemowych (rowniez
hardware) mile widziane
W sposob szczegolny zainteresowany jestem:
SAP R/S, BAAN IV, Renesans CS,CA-MANMAN/X, Comet,
Scala, IFS, JBA System 21, MMRP/Platinum, Sun Systems,
JDEdwards, Tetra CS/3 (kolejność przypadkowa)
Chodzi mi głownie o opinie uzytkownikow takich systemów,
ale mile widziane rowniez uwagi dostawcow czy integratorow
Informacje te będa bardzo pomocne w mojej pracy
Proszę przesyłać także na e-mail: menderak_at_usa.net
Bede wdzieczny za kazda informacja

Robert Menderak