Re: Jaki CD-RW??

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_geocities.com)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 12:38:05 MET

"Kompas s.c." <kompaslu_at_onet.pl> wrote:

>Chciałbym kupić CD-RW najlepiej z możliwością nagrywania x4. Prosiłbym o
>Wasze spostrzeżenia, porady w zakresie dostępnych na rynku nagrywarek
>CD-RW
>Co sądzicie o modelu Yamaha CDR 4001 T?
jest cool, mam od paru miesiecy i nie narzekam
Pewne problemy mam z packet writingiem, ale to zdaje się kwestia
słabego drivera do PW, tzn. czasem nie chce sformatowac płytki, czasem
przestaje widziec CD przy probie dogrania danych, ale zawsze można
skasować i bawić sie dalej...
(to o czym pisze dotyczy wyłącznie CDRW, płytki CDR nagrywam sesjami i
nie ma żadnych problemów)

Wczesniej pracowalem na Y 400 SCSI i miałem problemy z zamykaniem
sesji (niezaleznie od uzywanego softu), w 4001 to nie występuje
>Miałem okazję pracować na nagrywarce CD-RW HP store..... Jednak nie
>przekonuje
>mnie dodane przez producenta oprogramowanie. Jak wygląda sprawa
>współpracy tej
>(lub innych nagrywarek, które zaproponujecie) z Gear-em 4.20
Nie wiem jak dziala z Gear 4.2 bo go nie mam, w zupełności wystarcza
mi soft dostarczany w CDR - WinOnCD 3.5 OEM
BTW. Poszukuję dystrybutora w Polsce pełnej wersji tego pakietu

>Proszę także o opisy pracy tych nagrywarek np: nagrywanie plików audio,
>kopiowanie w locie, tryby mieszane audio data, wielosesyjność,
>skuteczność nagrywania zwykłych CD-R
To o czym piszesz mocno zależy od używanego oprogramowania.
U mnie chodzi bez najmniejszych problemów.

Pozdrawiam
-
Robert Lukasz
rlukasz_at_geocities.com rlukasz_at_polbox.com
http://www.geocities.com/TimesSquare/4726