Problem z logowaniem w Win NT

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 00:47:53 MET

Witam
Pomieszalem sobie trochę w NT. Proszę o pomoc dobrych ludzi, co się znają.
A oto fakty:
Poprzez TweakUI ustawiłem domyślego username i jego password, żeby za
każdym razem nie logować się. Ten domyślny username nie jest administratorem
ani członkiem grupy administratorow. W związku z powyższym Win NT
automatycznie loguje mnie na moje konto. I w ZADEN sposob nie moge zalogowac
sie jako administrator.
W rejestrze nie mam prawa dokonywac zadnych zmian.
W jaki sposob mam usunac tego domyslnego usera z rejestru???
W tweakUI, jesli nie jest sie zalogowanym jako administrator nie pojawia sie
zakladka logowania.
Prosze, pomozcie

Bardzo prosze o odpowiedzi na e-mail: krisr_at_friko.onet.pl

Dzięki wielkie i pozdrawiam wszystkich

--
Krzysiek