Karta sieciowa - pomocy!

Autor: Arkadiusz Góralski (visual_at_kki.net.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 20:11:49 MET

Wlasnie dzisiaj wpadla mi w rece karta sieciowa (z instrukcji wynika ze ma
ok. 10lat) ale wyglada na nowa. Nazwa karty to NI5210 firmy InterLan (pewno
juz nie istnieje) z chipem 82586 Intel'a - zdziwilem sie gdy zobaczylem na
chipie napis: Intel '82 (16lat!!!). Jakims cudem znalazlem miejsce w swoim
komputerze i uniknalem konfliktow. Moje pytanie to: Czy mozna podlaczyc ta
karte pod w95? Najstarszy sterownik to byl: Intel 82594 based Ethernet
Cards, wiec chyba nie uda mi sie podlaczyc tej karty pod w95. Czy komus sie
to udalo? Czy po prostu mam do wyrzucic (albo oddac do muzeum)? Albo kupic
calkiem nowa karte?

P.S.
Ta karta cholernie sie grzeje, ze starosci czy co? :)

Odpowiedzi prosze na priv'a

Pozdrawiam:
Arkadiusz Góralski
visual_at_kki.net.pl