Eudora Light 3.0.2

Autor: Tomasz Spyrczak (cbsman_at_polbox.com)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 12:48:00 MET

Mam maly problem: w niektorych wiadomosciach pojawialja sie dziwne napisy
typu:

--------------2AA8A8C1801CC8625A72DD00

<HTML>
<FONT SIZE=+2>Mam&nbsp; 20 lat uko&ntilde;czy&sup3;em szko&sup3;em
œredni&sup1;.

(tu akurat jest jakas strona html)

albo inne w tym stylu. Czasem sa tez jakies texty w uuencode poprzedzone
podobnym wstepem. Wydaje mi sie, ze eudora nie rozpoznaje calego standardu
mime (or something). Z drugiej strony invitka po instalacji (pierwszy
defaultowy listek) jest chyba w html'u.

Czy mam racje i czy mozna to jakos zmienic? I czy ktos moze mi pomoc?

HELP !!!

Tomek 'CBS' Spyrczak
cbsman_at_polbox.com