Re: AMD-133-taktowanie

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 22:30:17 MET

On Thu, 8 Jan 1998 14:43:39 +0100, Michal Kaczmarczyk <mik_at_iname.com>
wrote:

>A na jakiej płycie? Ja próbowałem na GA5486AL i niby chodziło, ale w
>specyficznych sytuacjach się wieszało (np. przy Ctrl-Alt-Del). Swoja droga
>nie ma się czemu dziwić, bo w instrukcji nie pisało, że płyta ma takie cos
>obsługiwać...

U mnie na tej płycie chodzi na 160MHz od roku bez prawie żadnych
problemów. To "prawie" polega na tym , że raz na 2 tygodnie komputer
nie chce wystartować tylko piska z głośniczka długi sygnał. Pomaga
wciśnięcie Reset i wszystko jest O'K. Dawniej zdarzały się zawieszenia
i niebieskie ekrany, ale to z winy zacierającego się wiatraczka na
procesorze(kilka razy poparzyłem palce o radiator sprawdzając co się
dzieje) . Jestem pełen podziwu dla tego procesorka , że to wszystko
wytrzymuje.

Pozdrowienia
Grzegorz Duda