Re: Poszukiwanie w sieci

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 19:58:18 MET

Łukasz Kasprzak <lukas3_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<695irj$jo2$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Czesc
> Jestem poczatkujacym internautom i mam pewien problem z poszukiwaniu
> programow w sieci a wlasciwie to chodzi mi o program lamiacy hasla. I
> jeszcze jedno czy wyszukiwarka np: yahoo morzna szukac programow.

Oczywiście. Wyszukiwarka buduje bazę danych którą się posługuje na podstawie
opisu stron WWW (tak ogólnie). Jak ktoś ma stronę poświęconą programowi "Łamacz
haseł"
to na pewno w opisie użyje jego nazwy - i tak można go dopaść.

A jeśli chodzi wyszukiwanie "lewych" soft'ów to proponuje:
  http://astalavista.box.sk

Pozdrowienia
Piotr Adamczyk

           Piotr Adamczyk-The Czyk-student IZ IO V-Politechnika Wroclawska
http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl
        PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
________________ I can't get no sleep but I still have a dream. ________________