Warianty S64 Trio

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 13:57:44 MET

Witam i pozdrawiam
Planuje zakup taniej (do ok. 150 PLN) karty PCI, najlepsza propozycja
wydaje sie byc S64 Trio i w zwiazku z tym mam pytania:
1. co oznaczaja symbole V, V+ V2,
2. co oznacza DX
3. Jak bardzo roznia sie karty firmowe od no-name (sterowniki)
4. czy moze warto dolozyc pare zloty do prostego Virga
5. czy moge miec problemy z wyswietlaniem obrazu na
   posiadanym starym monitorze mono

Zmieniam plyte na 486 (mi wystarczy), procek 120MHz, plyta Shuttle HOT-433

Grzegorz Gierlik