PackedCD i Yamaha 400t

Autor: Jerzy Goca (jgoca_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 13:20:16 MET

Proszę o wypowiedź kogoś kto próbował PackedCD firmy Cequadrat.
W zasadzie wszystko u mnie działa, ale tylko wtedy, gdy płytę z
zapisem w systemie UDF włoże do napędu w chwili startu systemu.
Wtedy ikonka CDR'a w eksplorerze jest złota i mogę korzystać z
nagrywarki jak ze zwykłego dysku twardego.
Jednak po wyjęciu płyty CDR zaczyna się zachowywać jak zwykły CDROM.
Nie rozpoznaje już płytek z zapisem za pomocą Packed CD (mam wersję
2.0). Mowi, że 'drive not ready'...
Wiem, że to nowe oprogramowanie i że być może nie jest jeszcze
doskonałe, ale jak myślicie? - czy to rzeczywiście 'feature'
oprogramowania PackedCD czy może raczej jakiś problem w moim
komputerze?
        Za każdą wypowiedź bardzo dziękuję
                        Jurek Goca