Re: Dwa rozne modemy na dzierzawki

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 12:59:02 MET

On Thu, 8 Jan 1998 14:28:20 +0100, "Grzegorz Bialas"
<grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

>Tylko z tego co wiem sa tez takie modemy, ktore nie maja pojecia co to
>komendy heysa (np. Gonamo)... Nei wiem jakie sa akurat te da.. Nie ma do
>nich nawet driverow.. JAk sadzisz - beda dzialaly?

Jesli juz - to Goramo, jak mnie pamiec nie myli. Jak przed chwila
napisalem - z 3c509 tez laczyc nie nalezy - nie ten protokol, a tylko
protokol od strony WAN sie liczy. A to czy modem obsluguje komendy
Hayesa, czy polecenia wydawac mu trzeba w suahili - to tylko
zmartwienie komputera i programisty...

Darek

P.S. Nie istnieja na tym bozym swiecie modemy, do ktorych NIE MA
DRIVEROW!!! Co najwyzej pod konkretny system moze ich nie byc - gdyby
nie bylo w ogole, to nie bylby to modem a kupa zlomu...