Re: Nieczytelne CZCIONKI

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 11:00:47 MET

Robert'Oz wrote:

> Mam nastepujacy problem:
>
> Na kompie P133 64 MB Win 95 OS/R2 pracuje na Page Maker 6.5 pl.
> Co pewien czas powiedzmy jeden do trzech razy dziennie "rozwala" mi sie
> czcionka ( podpisy pod wszelkimi ikonami, teksty w oknach systemowych
> i wszelkich innych - czcionka staje sie jakby perforowana i prawie
> nieczytelna.
> Poza takim efektem reszta jest OK. Calosc pracuje nadal.
> Po przeladowaniu Windowsow czionka wraca do normy, az do nastepnego razu.
> Co to moze byc? Karta grafiki? Pamiec ? Czy raczej Winda ?

Miałem to samo w WIN95 (Virge). Teraz mam OSR2 i tego nie obserwuje, ale to
chyba nie z powodu reinstalacji (choć kto wie...).
Pomaga otworzenie i zamnknięcie okienka dosowego na cały ekran.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)