modem i sekretarka automatyczna - problem z połączeniem

Autor: Konstanty Putrament (konsp_at_supermedia.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 02:20:51 MET

Jest tak:
linia telefoniczna dochodzi do komputra, wchodzi do modemu (zoom 34 Vi bez
funkcji voice) wychodzi do zwykłej sekretarki automatycznej (f-my Oxford) i
kończy się wreszcie na aparcie telefonicznym.
I teraz pytanie:
zostawiam włączone wszystkie pudła i wychodzę sobie na spacer. Jak (i czy w
ogóle można) zrobić, żeby urządzenia same rozpoznawały, czy telefonuje faks
(wtedy ma zadziałać komputer), czy normalny człowiek (wtedy sekretarka).
Chodzi o ustawienia ilości sygnałów do odzewu, ustawienia BIOS-a(AWARD) do
budzenia komputera. Czy tak to można zrobić????
Słyszałem, że są tzw. inteligentne rozgałęźniki firmy TIGER, które to
załatwiają.
Jeśli tak, to gdzie i za jakie pieniądze? A może jakieś inne?
Przepraszam za długość tego elaboratu, ale chciałem opisać problem
dokładnie.
Podziękowanie za wieści w tej sprawie.
Konstanty Putrament
konsp_at_supermedia.pl